Vybudujte si zdravé návyky - vyšel nový Brněnský zpravodaj

Chcete v novém roce zažít se změnou svých dosavadních návyků? Chcete zhubnout, méně se stresovat a být ve větší kondici? Pokud jste pro změnu opravdu rozhodnutí, vstaňte a rovnou začněte. Avšak nedávejte si příliš velké cíle. Začněte pozvolna, ale snažte se být konzistentní a novou činnost opakujte ideálně každý den.

Pokud chcete pro své zdraví udělat více, zaměřte se na svůj celkový životní styl a vybudujte si zdravé a dlouhotrvající návyky.

Co se můžete v článku dočíst:


  • kdy začít se změnou návyků

  • pro dosažení Vašeho cíle jsou důležité malé krůčky

  • nepotřebujete permanentku do posilovny, ani "fancy" vybavení pro to, abyste mohli něco změnit

  • pro hubnutí nedržte hladovky ani hubnoucí kúry, dejte si menší porci plnohodnotného jídla


Můj článek spolu s ostatními příspěvky si můžete stáhnout v archivu vydání na stránkách Brněnského zpravodaje (www.brnozprava.cz).


PS: V článku doporučuji plnotučné mléčné výrobky, avšak z hlediska hubnutí to může být pro mnohé z Vás zavádějící a obecně je doporučováno jíst výrobky polotučné. I když se však snažíte hubnout, není dobré se zbavovat veškerého tuku z jídelníčku, ale prostě omezit jeho nadměrný příjem (zejména konzumaci hdoně prorostlého masa, uzenin, smažených pokrmů atd.). Díky konzumaci plnotučných, zejm. fermetovaných, neslazených mléčných výrobků nebudete hned po jídle hladoví, ale vždy je třeba hledět na celkový příjem kalorií a tuku v průběhu celého dne.


#brnozprava

Odběr novinek

Spolupráce

58079817_444932129383523_587268863557632

Hledat na stránce

© Nutricelia.cz 2020

Vítejte!

...na mém webu věnovanému výživě, potravinám a zdravému životnímu stylu! Velká část mých článků je zaměřených na problematiku celiakie

a bezlepkové diety,

s níž mám letitou

osobní zkušenost.

This site was designed with the
.com
website builder. Create your website today.
Start Now